Tien redenen om voor ICARA te kiezen

  1. Wij geven antwoord op uw vraagstelling
  2. Bij aanvullende vragen is er een korte lijn naar de specialist
  3. U hoeft geen factuurinformatie te verstrekken, wij regelen dat
  4. Wij verzorgen de machtiging en vragen indien nodig medische gegevens op. Dit scheelt u tijd.
  5. U kunt vertrouwen op de kwaliteit van onze rapportages.
  6. De aanmelding van een cliënt hebben we zo gemakkelijk mogelijk gemaakt en is snel gebeurd.
  7. Online inzicht in de voortgang en rapportages
  8. Als u van te voren wilt overleggen of een casus zinvol is om in te dienen, dan nemen we alle tijd om u verder te helpen.
  9. Extra aanvullend onderzoek nodig? wij regelen het direct.
  10. ICARA zorgt door middel nieuwsbrieven maar ook door activiteiten zoals ons jaarlijks symposium voor verdere kennisopbouw.

Lees meer over onze nascholing

Lees meer over onze medische expertise

Veelgestelde vragen

  • Welke medisch specialismen zijn beschikbaar?
  • Wat voor informatie krijgt de werkgever?
  • Wat voor ICARA-expertises zijn er?
  • Wat te doen als ik verhinderd ben op de datum of tijdstip van het consult?
  • Wat moet ik als client niet vergeten?
  • Wat kost een medische expertise van ICARA en wordt dit vergoed?
  • Wat is het verschil met een regulier consult?
  • Wanneer schakel ik ICARA in?
  • Voorbeelden van aangevraagde medische expertises
  • Verkort een ICARA-expertise de verzuimduur?
  • Tien redenen om voor ICARA te kiezen
  • Op welke wijze wordt rekening gehouden met de privacy van de client?
  • Op welke locaties vinden de medische expertises plaats?
  • Op welk moment levert een medische expertise de meeste toegevoegde waarde?
  • Moet ik, voordat ik een verwijzing doe, overleggen met de werkgever of deze akkoord is met de kosten?
  • Mag een medewerker weigeren?
  • Kan een behandeling ook in mijn eigen ziekenhuis plaatsvinden?
  • Is het ICARA rapport UWV proof?
  • Ik wil het consult op een ander tijdstip
  • Ik sta op een wachtlijst voor een operatie. Kan ik door ICARA eerder geholpen worden?
  • Ik heb vragen over de eindrapportage
  • Hoelang duurt het voordat de rapportage gereed is?
  • Hoe meld ik een cliënt aan?
  • Hoe lang duurt een arbeidsconsult bij een medisch specialist?
  • Hoe is voor mij als client de privacy geregeld?
  • Hoe is het met parkeren of Openbaar Vervoer geregeld?
  • Hoe is eventueel benodigd aanvullend onderzoek geregeld?
  • Een second opinion kan toch ook via de huisarts geregeld worden?
  • Bij een expertise wordt ook een arbeidsdeskundige visie gegeven. Wat houdt dit in?
  • Ben ik verzekerd voor de medische expertise van ICARA?
  • Als er nog behandelingen volgen kan er nog niet gesproken worden over duurzame beperkingen. Kan ik na de behandeling door ICARA alsnog de belastbaarheid laten vaststellen?
  • Voorbeelden van aangevraagde medische expertises
  • Als er een behandeling wordt geadviseerd, valt dit dan ook binnen de medische expertise van ICARA?
  • Wilt u meer weten over dediensten van ICARA?

    Neem contact op

    Stuur mij vrijblijvend een offerte voor
    een expertise op maat

    Offerte aanvragen

    Registreer mij als verwijzer in MijnICARA

    Registreren