ICARA Excellent
Empowerment voor casemanagers.
Wij zijn ervan overtuigd dat de rol van de casemanager cruciaal is en nog groter zal worden.
Het is dan ook van belang om je als casemanager te blijven ontwikkelen.
De Excellent training voor casemanagers geeft je inzichten en praktische tools om je met recht Excellent te noemen!
Een casemanager kan als geen ander de rol van verbindende sleutelspeler vervullen tussen aan de ene kant de bedrijfsarts en aan de andere kant de belanghebbende partijen die hun koers moeten bepalen. Een casemanager moet dan wel over de kennis en vaardigheden beschikken om de invulling van de rol van sleutelspeler succesvol te laten zijn.
- Hoe kun je excellent worden in je vak en in je communicatie?
- Hoe krijg je kennis op excellent niveau?
- Hoe breng je een boodschap krachtig over?
- Hoe sta je sterk in je sleutelrol tussen de diverse belanghebbende partijen?
ICARA Excellent training
Online: 10.00 - 11.00 uur
Doelgroep: casemanagers
30 juni De uitdaging van het ( startende ) ondernemerschap
Deze training is bedoeld voor casemanagers die als zelfstandige werkzaam zijn of dit willen worden. In deze training leer je over de valkuilen van het ondernemerschap maar ook handige tips en tricks bij alle zaken die je tegenkomt als ondernemer.
1 september Complex Verzuim en verzuimbegeleiding
Hoe kun je complex verzuim herkennen, welke gedragingen horen daarbij? Maar met alleen herkennen ben je er nog niet. Je moet ook durvenerkennendat problemen complex zijn en dat simpele oplossingen dus per definitie niet bestaan. De VASC methode ondersteunt je bij het omgaan met complexe problematiek. Meer hierover in dit webinar.
8 september Uitdagingen van het ondernemerschap
Deze training is bedoeld voor casemanagers die als zelfstandige werkzaam zijn of dit willen worden. In deze training leer je over de valkuilen van het ondernemerschap maar ook handige tips en tricks bij alle zaken die je tegenkomt als ondernemer.
13 oktober De FML leren begrijpen deel 1
Meer over de FML en met name de rubrieken 1 en 2 en de urenbeperking. Leer de werknemer duidelijkheid te geven, de werkgever adequaat te informeren en input te geven voor de re-integratie.
10 november Post COVID-klachten
Onze ervaring met cliƫnten met Post Covid klachten. Wat zien wij in de praktijk? Onderzoeksmogelijkheden, behandelingen en belastbaarheid. Praktische tips om de re-integratie in te zetten.
8 december De FML leren begrijpen deel 2
Meer over de FML en met name de rubrieken 3 en 4. Leer de werknemer duidelijkheid te geven, de werkgever adequaat te informeren en input te geven voor de re-integratie.
Inschrijven kan via